Chì tippu di scatula di salvezza di soldi in legnu hè u vostru preferitu?

Qualessu tipu di scatula di risparmiu di soldi in legnu hè u vostru preferitu?

Certi clienti piace u stilu simplice, è u stilu biancu puro porta un sensu frescu.Certi clienti preferanu u culore di legnu naturali pura.Analizemu quì e preferenze di diversi clienti in i so rispettivi mercati.

1: Scatola di soldi d'ombra bianca 

In particulare i clienti in u mercatu australianu, chì cum'è tutti i blanks, ponu più attente à a funzione di almacenamento di questa piggy bank, è avè menu esigenze per l'apparenza.Dopu chì i cunsumatori ricevenu i stili, usanu vernici, spazzole o altri mudelli stampati stessi.

2:Scatola d'ombra naturale in legno 

I clienti in i mercati europei è americani anu esigenze elevate per a qualità di u produttu è generalmente necessitanu diverse certificazioni, cum'è EN71, CE, BSCI, etc. Questu hè bisognu di a fabbrica per avè un sistema di gestione di qualità strettu è cumpletu.

3:4 Scatola di Design in Legnu Collage

I clienti in altri mercati asiatichi, a so dumanda di scatuli di risparmiu ùn hè micca assai grande.Sò più inclinati versu stili cumplessi è un pocu di prudutti di lussu retro.Ma a scatula di risparmiu simplice è di prezzu bassu hè ancu un modu per elli à aduprà cum'è un rigalu promozionale, chì hè assai adattatu.

Quì sottu hè una lista di parechji stili più venduti, spergu chì vi piace.

 


Tempu di Postu: Mar-07-2022