Cumu mette l'imaghjini è l'arte in una cornice

Framing Step-by-Step

Passu 1:

Eliminate u supportu MDF solidu pieghendu ognuna di e tabulazioni metalliche nantu à u spinu di u quadru.Eliminate u tavulu di daretu è mette à un latu.

Passu 2:

Eliminate a carta di marca.Sè avete sceltu una muntagna / passe-partout, sguassate a tavola di muntagna fora di u quadru è salvà questu per più tardi.

Passu 3:

Sustituisci u vetru in a listessa orientazione cum'è u quadru di stampa è seguite cù a tavola di muntagna.

Passu 4:

Smooth out your print or photograph (a faccia in giru in modu chì l'imaghjini face versu l'esternu) in u mità di u moldu di u quadru di foto, cusì a vostra imagina hè centrata.

Sè avete urdinatu una stampa chì hè stata rotolata, simpricimenti unrollu a stampa.Pudete mette qualchi libri di luce nantu à a stampa è lasciate per uni pochi d'ore per assicurà chì hè perfettamente pianu prima di framing.

Passu 5:

L'ultimu passu hè di rinvià u supportu di lignu in u so locu.Solu assicuratevi chì u cordone face versu l'esternu è hè u modu ghjustu, cù u cordone appiccicatu posizionatu versu a cima di l'imaghjini inquadrati.Spingi tutte e tabulazioni nantu à u spinu di u quadru per mantene a tavola MDF in u locu.È avà, site prontu à appiccà è ammirallu per l'anni à vene.

 

Hanging Your Photo Frame

Siccomu tutti i nostri cornici fatti a mano sò pronti per appesi cù un cordone assicuratu in modu sicuru à u spinu, ùn avete micca da preoccupassi di qualsiasi fissazione per u quadru stessu.Pudete fucalizza nantu à induve sarà megliu in a vostra stanza - è questu hè u puntu impurtante.

Ch'ella sceglite di appiccà u vostru quadru di foto cù unghie tradiziunali, o optate per una soluzione di appiccicazione senza unghie cum'è Command Picture Hanging Strips, mette u vostru quadru in u locu ghjustu hè un fattore impurtante.

Appendu un quadru troppu altu o bassu pò fà chì pare fora di u locu, cusì cum'è una guida utile, di solitu ricumandemu di appiccà frames à u livellu di l'ochji.

Pone a vostra arte, stampe o ritratti in un quadru di alta qualità hè impurtante per priservà i vostri ricordi in modu chì durà parechji anni.Hè u modu perfettu per guardà quelli ricordi speciali sicuri in modu chì pudete cuntinuà à gode di elli in decennii di tempu.

Speremu chì avete truvatu sta guida per inquadramentu di e vostre ritratti è opere d'arte utile.Sè vo circate di cornici di alta qualità fatti à a manu cù fronti di vetru veri, verificate a nostra cullizzioni in Jinnhome.

11659_3.webp


Tempu di post: Jul-13-2022