Quantu caldu hè u campeghju fora in 2022!

Quantu caldu hè u campeghju fora in 2022!U circhiu di l'amici hè o campeghju o in a strada di campeghju.Cù a migliione cuntinua di a qualità di vita di e persone, più è più persone cumincianu à passà da l'internu à l'esterno.Quantu sapete di l'equipaggiu di campeghju all'aperto?

1: Cortina di celu: u più grande vantaghju di a cortina di u celu hè a so bona prestazione di parasole.Quandu campeghju fora, a cortina di u celu hè un attellu esterno necessariu, chì hà un rendimentu superiore in copre u ventu è a pioggia, dorme è pigliate una siesta.I quattru lati di u canopy sò aperti, è l'effettu di ventilazione hè eccellente.

2:Tenda: diversi tipi di tende all'aperto ponu risponde à e diverse esigenze.Quandu scegliemu tende all'apertu, duvemu cunsiderà u numeru apprussimativu di camper, è decide s'ellu avemu bisognu di a so portabilità, u pesu, a ventilazione, l'insulazione termica, l'illuminazione è altre funzioni secondu u campeghju chì andemu.

In più di i trè equipaghji basi di campeghju di tenda, saccu di dorme è tappettu a prova di umidità, pudete ancu bisognu di i seguenti mobili o accessori.

3:Vassoio di serviziu: ci sò parechji tipi di vassoi, cumpresi legnu è metallu.In ogni casu, più persone piacenu i materiali di legnu, chì sò più vicinu à a natura.

U vassou ecologicu cù un aspettu naturali, u set di vassoi di serve sò grandi per una varietà di occasioni cumpresi i pasti di ogni ghjornu, feste è riunioni speciali.Stu set di vassoi in legnu facilita - è eleganti - per spustà i piatti da a cucina à a sala di pranzu, poi à u spaziu fora.Fattu da robusta, questa Vassoia di Servita hè perfetta per un tipu di "colazione in lettu" di matina o serve una tazza di tè à i vostri invitati.Simply pulisce cù acqua calda o un pannu umitu è ​​poi guardate in un locu seccu.

Fornitori è fabbrica di vassoi di serviziu di legnu - Produttori di vassoi di serviziu di legnu in Cina (jinnhome.com)

04 0606


Tempu di post: Jul-27-2022