Frames Floating (Ciò chì avete bisognu di sapè)

Quandu decoru a vostra casa, foto è appiccicatecornice d'artepò sente cum'è l'ultima cosa in a vostra mente.Tuttavia, questi accessori finali sò veramente ciò chì portanu un spaziu à a vita.U decoru di u muru pò fà chì a vostra casa si senti finita è cum'è a vostra propria.Ci hè parechje scelte per sceglie quandu si tratta di decoru.Da i muri di a galleria èstampe su telaper appesi in macramè è galleggianticornici di stampa, ognunu hà un stilu diversu chì li cunvene.

Chì sò i Frames Floating?

Cum'è implicatu in u nome,cornici flottantisò creati per fà chì l'arte pare cum'è s'ellu flottava in u quadru invece di pressatu daretu à un pezzu di vetru.Questa illusione permette à i telespettatori di vede una sorta di vista tridimensionale di l'arti.Un quadru float hè generalmente utilizatu per vede una stampata o un pezzu di tela per dà più prufundità.

Quandu duvete aduprà Frame Floating?

Pudete veramente aduprà frames flottanti per ogni tipu d'opera d'arte chì pudete vulete vede in u vostru locu di vita.Ci hè uni pochi di scenarii induve pudete vulete usà un quadru flottante.

Sè vo site in un picculu appartamentu o casa, pudete vulete usà frames float per maximizà u vostru spaziu.A cuntrariu di i frames normali chì generalmente anu stuoie chì sò uni pochi centimetri per latu.Cù un quadru flottante, avete solu ottene u vostru quadru è u pezzu d'arti, cusì ùn ci hè micca spaziu aghjuntu chì hè occupatu.A cuntrariu di i frames normali, i frames flottanti ùn occupanu micca 2+ inch di spaziu nantu à i lati.

Avè una casa di stile mudernu o cuntempuraneu pò esse difficiuli di truvà opere d'arte.Ancu s'è l'opera d'arte ùn hè micca difficiule di vene, truvà pezzi chì ùn romperanu micca u budgetu pò esse difficiule.

Hè per quessa chì i frames flottanti ponu esse un additivu cusì grande.I frames flottanti sò muderni per natura.Sò generalmente simplici è eleganti, chì hè perfettu per una casa muderna o quandu pruvate à mette in risaltu una pezza d'arte.Un bonu quadru pò fà o rompe l'aspettu di a vostra pezza d'arte.

Pro di Frame Floating

Cumu l'annunziava prima, i frames flottanti sò perfetti quandu avete un spaziu di muru più chjucu per travaglià.Vive in spazii più chjuchi, cum'è l'appartamenti, pò dà qualchì volta menu per travaglià.Se ùn site micca un cumpratore di casa è vive in un spaziu pocu, pudete micca avè una tonna di spaziu muru per decoru.

Questu pò esse una cosa bona è mala.L'usu di frames floater pò aiutà à risparmià spaziu perchè ùn ci hè micca una superposizione matte nantu à e vostre stampe.Tuttu ciò chì avete bisognu hè una stampa di tela è u vostru quadru - perfettu per un aspettu minimalista.

A tela senza frames hè abbastanza cumuna in a maiò parte di e case.In ogni casu, aghjunghje un quadru flottante pò dà un aspettu più finitu.Hè per quessa chì vi vede frames intornu à a tela in a maiò parte di i musei d'arte.Un altru mutivu per aghjunghje un quadru à u vostru tela hè chì puderia aiutà à prevene i bordi di tela da deformazione.U quadru agirà cum'è un scudo induve a tela hè più prubabile di esse danatu.

Cons di Frames Floating

I frames flottanti sò ligeramente limitati in a so capacità per esse utilizati.Sti tipi di frames sò generalmente usati solu per un stilu d'arti, tela '.Se ùn amate micca l'arte di tela, probabilmente ùn avete micca bisognu di frames flottanti.Cum'è un amante di l'arte stampata, mi pare chì u mo bisognu di frames flottanti hè minimu.I stampi ùn ponu micca esse attaccati à i frames floater, postu chì sò stati specificamente fatti per a tela ".

Se vulete aghjunghje stampe, ritratti, documenti, o qualsiasi altre tipu di opere d'arte flat, avete bisognu di utilizà un quadru regulare o float mount your pieces.A muntatura di flottante pò sona simili à un quadru flottante, ma ùn hè micca.I frames flottanti sò un pruduttu, mentri a muntagna flottante hè una tecnica.


Tempu di Postu: Nov-14-2022