Idee facili per a decorazione di a casa chì trasformeranu istantaneamente u vostru spaziu

Se a vostra casa hè duvuta à un aghjurnamentu di u disignu, ma avete un budgetu limitatu è ancu menu tempu, site in u locu ghjustu.Avemu pensatu à qualchi idee di decoru di casa per aiutà vi à principià.Ti piace truvà novi trucchi di design.Allora facemu noi. Spartemu u megliu di elli.

 

Set Up un locu di lettura accogliente: Nisun spaziu di lettura designatu?Nisunu prublema.Se a vostra casa ùn hà micca immubiliare residuale per cunvertisce in un locu di lettura, cuncepite u vostru salottu formale per serve una doppia funzione cum'è un accogliente salottu.Quì, Heidi Caillier hà sceltu strategicamente mobili cù tessuti è forme chì sò à tempu sofisticati è accoglienti, perfetti per divertimentu.orrilassate solu.

Ùn àbbia paura di a pittura negra:U culore di pittura nera dolce in questa stanza di sta stanza si fa sentu spiciale è intima in modi chì ùn puderebbe mai ottene cun una tonalità più ligera (questa ombra specifica hè Farrow & Ball Railings).U mobili ecletticu si presta ancu bè à a bughjura, aghjunghjendu una atmosfera più vissuta è casalinga.

Pigliate a vostra entrata:Se ùn avete micca un grande foyer - o avete ma hà bisognu d'amore - intruduce una piccula tavola di cunsola.Per una estetica formale ma muderna, optate per una tavola tradiziunale è poi appiccà l'arte astratta muderna sopra.Allora appoghjate qualchi ritratti contr'à u muru per una presa rilassata nantu à u muru di a galeria.

Scambià i vostri cuscini:I cuscini sò u modu più faciule per rinfrescà in a stanza o in u salottu.Introducendu un novu culore, stampa, o forma cù un cuscinu pò fà chì u spaziu tutale si senti novu novu.

Mostra a vostra sala di pulveru un pocu d'amore:Hè facilitu di trascuratà una stanza quandu hè super chjuca, soprattuttu perchè ùn ci hè micca abbastanza spaziu per u decoru.Ma hè definitivamente pussibile - è vale a pena - dimustrà questi angoli un pocu di amore.Pigliate sta sala di pulveri, per esempiu.Cù un culore di muru rosu blush chjaru è una galleria circundante di opere d'arte eclettiche, a piccula stanza cuntene assai punch.

Scambià l'accenti di stagione:Plaid ?Per l'invernu?Mancu vicinu à l'innovazione, ma simu sempre quì per questu.Scambià l'accenti staghjunali vi farà ancu eccitatu per ciò chì vene.

Ispiratevi da a natura:Stu spaziu hè riccu di texture, chì crea calore è dimensione.Ci hè ancu assai caratteru ancu s'ellu si ferma à una paleta di culori stretta.Per un ambiente cusì invitante è basatu, ispirate da a natura.Pensate à l'alga marina, u rattan, u juta, u legnu, u cimentu spazzolatu è u marmaru.

Simply Tidy Up:Probabilmente ùn hè micca ciò chì vulete sente postu chì ùn pensemu micca di pulizziari cum'è divertente, ma aghjunghje uni pochi di pezzi chì facilitanu l'urganizazione pò fà una grande diferenza.Cunsiderate l'installazione di ganci di mantellu o di portà un mantellu eleganti da a porta di a porta.Allora mette una piccula sedia plegable sottu à pusà quandu si toglie i scarpi.Questu impediscerà quelli temuti (è prima inevitabbili) pileups di vestiti.

idee-decor-a-casa-7370caf99372558a9db9d3834c693dbd-1547158685idee-decor-a-casa-heidi-caillier-design-seattle-interior-designer-salone-design-modernu-tradizionale-1578073894clfi-collins-7-1548430749rob-rak-1548435448


Tempu di post: 31-mar-2022