Alternative d'arte per a decorazione murale

Un grande arte meriteghja esse u centru di u muru.Per parechji di noi, però, l'acquistu di una pittura originale o d'arte fine ùn hè micca solu parte di u budgetu.Quandu face u dilema di un muru nudu è solitario, tuttu ciò chì hè necessariu hè un pocu di imaginazione è creatività per truvà alternative à u decoru di u muru d'arte.

Allora s'è avete bisognu di truvà qualcosa per piglià u postu di un arte murale, verificate a nostra lista di l'opzioni quì sottu è truverete qualcosa chì si adatta à u vostru stile di decoru è a dimensione di a vostra stanza.

1.Posters

L'acquistu di pitture pò esse definitamente caru, ma cumprà uni pochi di posters per appiccà serà una alternativa à prezzu.Ci hè parechje cose diverse chì pudete fà quandu decide di incorpore poster in u vostru decoru.Hè pussibule uttene poster stampati di l'arti chì vi piace.Allora pudete truvà abellu quadruè appiccà à u vostru muru.

Parechje persone piace cumprà poster di i so filmi preferiti è franchises di video games per appiccà in e so case.Sta tendenza hè diventata più prevalente trà i ghjovani adulti in i tempi muderni.Pudete creà un aspettu assai interessante in a vostra casa cù poster di film vintage è altre stampe.Puderete esse creativi cù stu metudu pò esse assai divertenti è vi piacerà di decoru a vostra casa cù e cose chì site appassiunate.

poster

 

2.Fotografie

I fotografici appiccicati ponu esse una bella manera di decorate i vostri muri.Ci hè parechje manere chì pudete avvicinà aduprendu ritratti cum'è decorazioni murali.Pudete appiccà ritratti di famiglia è creà un muru interessanti di ricordi.Hè ancu pussibule di esaltà u vostru latu artisticu è piglià qualchi ritratti divertenti di diverse vedute è articuli interessanti.

Sè cumprate veramentebelli cornici per i vostri ritratti, tandu certamenti farà chì i vostri mura parenu belli.Ci sò tante opzioni pulite per framing i vostri ritratti nantu à u mercatu.I frames ponu esse veramente grandi di una dichjarazione artistica cum'è e ritratti stessi in certi casi.Piglià u tempu per sceglie qualcosa veramente bellu farà certamente a diferenza.

foto

3. Wall Stickers

L'adesivi murali sò diventati veramente prevalenti in e case in l'ultima decada.L'idea d'utilizà stickers nantu à u vostru muru era assurda uni pochi decennii fà, ma avà hè qualcosa chì parechje famiglie facenu.Pudete aghjunghje una quantità significativa di incantu à i vostri muri usendu stickers.Questi stickers sò veramente stickers murali chì ponu esse appiicati à u muru.

Alcune di l'autoadesivi murali più populari sò simpliciamente scrittura di calligrafia.Calchì volta i decals di u muru diceranu frasi interessanti chì vi risonaranu cun voi.Hè ancu pussibule di cumprà stickers murali chì saranu opere d'arte in u so dirittu.Ci hè parechje diverse stili di stickers murali per fighjà, per quessa hè qualcosa chì duvete pensà à quandu avete decoru a vostra casa.

4.Mirrors

I specchi pò esse veramente bonu per aduprà quandu vulete aghjunghje una decorazione à u vostru muru chì pare classy.Comu pudete esse espertu, ci sò parechji stili di specchi chì pudete aduprà.Ci sò specchi in piedi, grandi specchi appesi ornati, è specchi di muru chì viranu ghjustu in u muru.You Mulateri Di L'hannu bundanza di cosi à cunsiderà quandu fighjulà i specchi differente chì sò nantu à u mercatu.

Avè un specchiu per u vostru muru serà simplice.Vulete solu sceglie a forma è u stile chì vi piacerà più.Ùn duvete micca avè prublemi à truvà un specchiu chì parerà bellu in u vostru spaziu di vita.Pudete vulete mette qualchì altra decorazione intornu à u specchiu per aiutà à l'accentu, ma certamente serà ancu bè da sè stessu.

specchiu

5.Woven Garland

Macramé era in furore in l'era di l'anni 60 è 70, ma torna à pocu à pocu à l'età di Pinterest cum'è decoru murale di moda.Pudete cumprà prudutti macramé fatti da artighjani o fà u vostru propiu.

6.Wine Rack

Un rack di vinu muratu hè probabilmente u megliu modu per presentà a vostra cullezzione di vinu mentre l'incorpora cum'è un decoru di casa.Ùn hè micca l'ideale per almacenà i vini invechjati, ma hè abbastanza bonu per mantene i vini di ogni ghjornu facilmente à portata.

7.Decorative Wall Hooks

In più di appiccà u vostru mantellu, pudete incorpore ganci di muru cum'è decorazioni di muru.Scegli i ganci murali decorativi chì cumplementanu u vostru stile di decoru o ripurtate l'articuli di a casa in ganci persunalizati stravaganti.

8.Changeable Letter Board

Truverete tavulini di lettere cambiabili in spazii di l'arti, l'artifici è i creativi.Hè u megliu postu chì i mood boards, catturà facilmente l'attenzione è serve literalmente cum'è un pezzu di dichjarazione di a vostra stanza.

9.Mappa di u mondu

Riempite u spaziu viotu di a vostra stanzauna mappa di u mondu.Si pò aghjunghje dimensione à a vostra stanza, aiutà vi guardà a traccia di i vostri viaghji è vi mantene motivatu cusì vi pò viaghjà di più, o vi ponu aduprà cum'è strumentu d'insignamentu per i vostri figlioli.

mappa

10.Creative Ladder Display

Pigliate a decorazione di a vostra casa à un livellu completamente novu cù un display di scala.Hè un risparmiu di spaziu è una soluzione innovativa per u almacenamentu è i display, maximizendu un angulu inusuale di a stanza.

 

 


Tempu di post: May-12-2022