5 Cunsiglii per Decorà e Camere di Preschoolers cù un budgetu

A decorazione nantu à un budgetu pò sempre esse una sfida, ma in ogni locu i nostri cori bramanu di furnisce una bella stanza quant'è quandu si tratta di i nostri chjuchi.Per furtuna, ci sò parechje idee fantastiche chì pudete fà oghje, per punch up your room preschoolers, è mantene i costi quant'è sò!

 

1.Paint a stanza un culore maravigliu è sognu.Blues di piscina calmante, verdi di mela è gialli gialli sò grandi per un locu di riposu di i ghjovani.Fate i culori troppu brillanti, è avete affettatu a so capacità di riposu bè chì i culori seranu troppu stimulanti.Fateli pastellu troppu pallidu, è i ghjovani sò difficiuli ancu di registrà cum'è culori!Pudete piglià un gallone di pittura di qualità da a vostra tenda di scontu per menu di $ 10, chì deve copre a stanza media, è fà un cambiamentu rapidu è drammaticu in solu un paru d'ore.Aghju ricumandemu pitture Dutch Boy per stanze di i zitelli, postu chì sò quasi inodori.

2. Ottene a spuma artigianale da a tenda di l'artighjanali in diversi culori, è tagliate forme secondu u tema di a vostra stanza.A spuma vene in fogli cum'è carta grossa, taglia abbastanza facilmente cù forbici, è hè culurita brillanti cum'è una scatula di crayons!Per esempiu, se u vostru zitellu ama i treni è l'aviò, tagliate i treni è l'aviò!Amparate à leghje ?L'alfabetu !Traccia da i libri di culore simplici se ti piace.Avà cola sti formi nantu à i mura in un cunfini o all over pattern.Rapidu, drammaticu, economicu? è li piacerà!(Ùn si pò micca incolla? Aduprate a cinta doppia faccia!)

3.Pick up some cheapframesda a buttrega di u dollaru, sguassate u vetru per a sicurità, è mette e ritratti di a vostra famiglia, amata animali, o ancu i so propri disegni in u so locu speciale!Li furnisce cunfortu quandu sò solu, è li insegna à valurizà quelli chì sò vicinu à elli.

4.Keep un ochju fora per un tavulinu cafè bassu à a vendita di cantiere. (O forsi avete unu in u garage?) Pigliate unu è pitture per currisponde à a stanza.Questu face una grande tavola d'arte per i zitelli? Sariate sorpresu di quantu tempu i zitelli passanu à esse creativi s'ellu avianu solu i materiali dispunibuli quandu l'urgenza creativa colpisce!Coperta i contenitori vioti cù carta di cuntattu, è tenete pienu di crayons lavabili è gesso.Layout paper per elli ogni matina, è esse pronti per i capolavori!

5.Finally, fate un angulu di libru per u vostru picculu.Ancu s'ellu ùn anu micca leghje ancu, ogni zitellu deve avè l'uppurtunità di passà u tempu cù i libri, è di rivivisce e storie chì li leghjite più volte!Pone casse di plastica nantu à u so latu cum'è librerie chì ponu facilmente ghjunghje, è dà li un locu dolce per cuddle up, sia cù cuscini nantu à u so lettu, o una piccula sedia beanbag in u cantonu.I venditi di Yard sò ottimi posti per piglià libri culuriti per pocu centesimi.È sopratuttu, truvate u tempu di leghje à elli ogni ghjornu in u so locu speciale !

Solu uni pochi di prughjetti veloci ponu animà l'imaginazione di i vostri figlioli per l'anni à vene!


Tempu di Postu: Dec-13-2022