A previsione di a categuria di decorazione di casa boom 2023

In parechji paesi è regioni di u mondu, u modu di bloccu hè diventatu una cosa di u passatu.Ma i cunsumatori ùn prestanu micca assai menu attenzione à i so ambienti di casa cà prima di a pandemia, è u mudellu di l'uffiziu hibridu cuntinueghja à esiste.Inoltre, u 63% di i cunsumatori pensanu à cuntinuà à cumprà in linea per i beni di casa.

Etsy hà publicatu a so previsione di e tendenze di migliuramentu di casa per u 2023, basatu annantu à i termini di ricerca in crescita più veloce nantu à a piattaforma.Etsy hà ancu evidenziatu chì a decoru di a casa di u 2023 hè più inclusiva, cù stili chì mischianu e forme cumminenti chì guadagnanu pupularità.

1. Boom Color of the Year - indigo

Etsy hà liberatu è previstu u culore di u boom annuale prima, dicendu chì u 2023 avarà più di un culore in moda, abbracciandu è esplorendu "dualità" opposti hè u tema di i culori di decoru di casa di questu annu.

Ma l'indigo hà da esse un culore di casa chjave quist'annu, cù un "tonu d'impattu è futuristicu", è Etsy predice chì u favo serà un successu.

Pettine per i capelli indigo

vista pollice (1)

2. Elementu di marmura

Etsy predice chì u marmura hè in crescita in pupularità, da i piani di cucina à l'accessori di u salottu.Sicondu Etsy, e ricerche per i lavandini di marmura nantu à a so piattaforma anu aumentatu di 183% è e ricerche per i monti di marmura anu aumentatu di 117% (da Aostu à Ottobre 2022, cumparatu cù u listessu periodu di l'annu passatu).

cornice di marmura

scatula di gioielli in marmura

vassoio di marmura per laptop

vista pollice (2)

3. Elementu Meltage

Da u vetru à e candele scultoree, i prudutti di migliione di casa chì piglianu l'ispirazione di u disignu da i movimenti di lava sò in crescita ultimamente.Etsy hà vistu un aumentu di 8 per centu in e ricerche di articuli fusi o fusi, un numeru chì hè previstu di cresce in l'annu à vene.

Scatola di gioielli Meltage

Sottobicchieri di petra

vista pollice (3)

4. Esplora l'"Universu naturali"

Quandu si tratta di tendenzi in u decoru di a casa di i zitelli, "esplorazione è avventura" serà u grande tema.Etsy hà vistu un aumentu di 49 per centu in e ricerche di decorazioni di "stanza di i zitelli di a jungla" è un aumentu di 12 per centu per e decorazioni di "stanza di i zitelli di l'oceanu".

artisgiani in lignu di design naturali

cornice di legnu naturali

vista pollice (4)

Benvenuti à seguità noi!


Tempu di Postu: 16-Jan-2023