A classificazione di cornici di foto

E persone muderne prestanu sempre più attenzione à a decorazione di a casa.Salotti, stanze, stanze di studiu, corridori longhi è monotoni è scale, è i posti più vicinu à u paisaghju sò tutti boni posti per mette frames.I tipi di cornici di foto sò ancu cambiati secondu i bisogni di i cunsumatori, cù diversi materiali è stili diffirenti.

Sicondu i materiali di produzzione, i cornici di foto ponu esse divisi in parechji tippi: cornici di legnu, cornici di vetru, cornici di plastica, cornici di resina, cornici di foto digitali è cornici di foto metalliche.Diversi materiali di cornice di foto hà i so diversi effetti visuali nantu à u pruduttu, è ogni materiale hà ancu i so vantaghji, cusì duvemu sceglie u stilu più adattatu secondu i nostri bisogni quandu cumprà un cornice di foto, è di sceglie un fornitore prufessiunale hè ancu un passu chjave per u cumpratore.

cornice di foto in lignuHè un tipu di larga gamma di usu finu à avà.Ùn hè micca solu ecunomicu è praticu, ma hà ancu alta creazione in forma è culore.Ùn hè micca limitatu da strumenti abrasivi, è di solitu u MOQ ùn hè micca altu;

cornice di collageStu quadru hè assai adattatu per i paisaghji è e combinazioni di foto di famiglia;

scatula d'ombraSembra più tridimensionale cà l'altri frames, pò esse usatu ancu cum'è una scatula di salvezza di munita;

altri framesCumprendu una varietà di tematichi per u zitellu, u ghjornu di San Valentinu, u ghjornu di a mamma, u Natale è cusì, pudemu ancu persunalizà altri frames tematichi secondu i vostri bisogni.

U quadru di vetru hè fattu di vetru cum'è u corpu principale attraversu parechje prucessi.Hè culuritu, nobile è eleganti, è hè adattatu per a decorazione di matrimonii, banchetti è altre scene.

quadru di plasticaU più grande vantaghju hè chì hè lumera è u costu hè prezzu, è ùn hà micca restrizioni à u culore, ma hà bisognu di un strumentu per fà, perchè l'investimentu iniziale serà relativamente altu.

U culore di a superficia di u quadru di metallu è d'aluminiu hè trattatu da u prucessu di galvanica, chì pò esse liscia, matte, o spazzolata, di solitu adattata per musei, alberghi, cinema è altri spazii.

a cornice di foto in resina hè micca tossica è innocu, è hà una forte atmosfera umanistica.Integra l'arti mudernu è l'arti anticu, chì ponu riflette u gustu elegante di u pruprietariu.

U quadru di foto digitale hè di visualizà e foto à traversu u screnu LCD, i so ritratti ùn sò micca carta, hè più flexible chì i fotogrammi ordinali.

 

Se ùn avete ancora chjaru o difficiule di sceglie un quadru più adattatu per voi stessu, se sentite liberu di cuntattateci, vi furniremu u serviziu cumpletu da l'inchiesta, l'usu, a produzzione è a spedizione finu à a vostra porta.

Grazie per a vostra attenzione di novu!


Tempu di Postu: 04-Jan-2022