I migliori cornici di muru di a galeria di u 2022 chì vulete veramente appiccà

A cuntrariu di appiccà dipinti unichi o di vede decorazioni in a vostra casa, creendu unmuru di a galerieEsige pianificazione. Da a determinazione di a dimensione è di u stilu di u quadru à capisce cumu si mette nantu à u muru (cumpresu ciò chì vulete mette in ogni quadru!), Ci sò assai ditaglii da cunsiderà. Per ùn dì, pudete sceglie tesse altretappezzerie muralecum'è specchi è pannelli decorattivi.Ma u modu più faciule per inizià hè cù u quadru stessu.Una volta questi sò determinati, pudete capisce u restu di u prucessu in pocu tempu!

Avemu u megliucornici di muru di galerieper a vostra casa in u futuru. Da i classici cornici neri à splendidi stili d'oru, sti frames sò una grande scelta per a visualizazione di i vostri sogni. Quandu avete finalmente ammaistratu, seguite i nostri linee guida appruvate da u designer per appendere pareti di galerie degne di museu. per cunsiglii è ispirazione per fà ellu stessu.

Pareti di galleria d'ispirazione vintagecù frames d'oru sò intemporali, ma micca sempre faciuli di riplicà. Sò dispunibuli in una varietà di culori è dimensioni per esse creativi cù i vostri disinni.Se vulete cumminà una gamma di frames cù dettagli diffirenti, cercate siti web per pezzi vintage.

Per un aspettu stylish, pudete aduprà 9pcs 10 "x 10" frames in black.Depending in quantu grande pensate di appiccà à u muru, pudete sentate liberu di utilizà menu per un effettu più minimalista. In tuttu, assai persone. amate l'accessibilità è l'alta qualità di sti frames.

Migliora un aspettu simplice cù sette pezzi in trè dimensioni diverse.Veni ancu in parechji culori cum'è neru, grisgiu, biancu o noce.

Se ti piace u cuncettu di frames appiccicati nantu à una corda, ma vulete più cuntrollu di induve sò posti, cunzidira un set di cornici di muru di galleria di metallu. Disponibile in ottone neru è matte, ogni set vene cù trè frames suspesi da catene metalli robuste chì attaccanu. à knobs.Bonus muratu: Parechje anu pruvatu chì u quadru hè faciule d'impiccà!

Avete bisognu di più ispirazione? Scopri di più nantu à Jinn Home per creà unmuru di a galeriequì.


Tempu di Postu: Aug-05-2022