Cornici di tutte e forme

I cornici di foto esistevanu prima in Egittu in l'anni 50-70 d.C. è sò stati truvati in una tomba egiziana.I cornici di lignu intagliati à a manu chì pudemu ricunnosce cusì sò stati sviluppati per a prima volta in i seculi XII à XIII.Cum'è parechji frames oghje, i primi versioni eranu fatti di legnu.

 

Mentre avemu aduprà cornici di stampa oghje per cumplementarii a fotografia, l'opera d'arte è altri ricordi, i frames di stampa in u passatu sò stati prima cunsiderati prima di cunsiderà l'ughjettu chì andava à inquadrare. Sapendu queste variazioni vi aiuterà à sceglie u megliu quadru per cumplementari micca solu. i vostri ritratti è ricordi, ma ancu tuttu u vostru decoru di casa.

 

1. Cornice di foto quadrata

I frames quadrati ùn sò micca cusì cumunu cum'è i frames rettangulari, ma avete sempre una larga varietà di scelte quandu sceglite stu tipu di frames.Sicondu a dimensione di a fotografia chì andate à vede, ponu avè un quadru assai largu intornu à elli, chì attirà in l'ochju di u visore è assicurà chì a stampa hè u puntu focu principalu.

 

2. Cornice rettangulu di foto

A forma più cumuna per i frames di stampa hè un rectangulu.Questi frames anu aperture rettangulari, facenu assai faciule per vede e fotografie chì avete stampatu o chì stampate sè stessu senza avè da aghjustà o tagliate a stampa.Per via di questu, pudete cumprà sti tipi di frames in parechje magazzini diffirenti è ponu facilmente truvà in diversi stili.Venenu cù diverse caratteristiche è puderete sceglie u quadru chì hè megliu per voi secondu l'usu, ciò chì vi mustrarà, è quantu hè impurtante per voi avè embellishments o altri dettagli.

 

3. Cornice foto ovale

Ancu s'ellu ùn hè micca cusì faciule di truvà cum'è l'altri tipi di frames sò, i frames ovali sò assai classi è veramente attirà l'attenzione à a fotografia in u quadru.Venenu cum'è frames appiccicati è tavulini è sò generalmente un pocu più fantastichi cà l'altri tipi di frames sò.Quandu aduprate sti frames, vi tuccherà à taglià a fotografia chì vo vi mustrarà.Hè faciule fà questu utilizendu a stampa inclusa in u quadru cum'è guida.

 

4. Cornice di foto tonda

I cornici rotondi sò un modu fantasticu per attirà assai l'attenzione à l'arti o a fotografia chì vi vede, perchè sò cusì visualmente interessanti è micca cumunimenti truvati.Quandu sceglite un quadru di stampa tonda, assicuratevi chì ti piace u materiale chì u quadru hè fattu da è chì vi sentite cum'è s'ellu hà da travaglià cù a vostra fotografia;altrimenti, u risultatu finali si senterà disconnected.I cornici tondi sò in tutte e dimensioni.

 

5. Cornice foto di novità

Quandu vulete qualcosa un pocu sfarente per vede e vostre ritratti, allora sarete megliu cun un quadru di novità.Quessi venenu in tutte e forme, dimensioni è culori è ponu esse in u disignu di tuttu da un arbre à un castellu.I cornici di stampa di novità sò fantastichi se site in u mercatu per un rigalu interessante per qualchissia chì amate cum'è spessu sò decorati in un tema è pudete truvà quelli chì appellu à diversi passatempi è interessi.Assicuratevi di avè spaziu per u quadru di novità chì site cunsiderà cumprà cum'è parechji di l'impiccati tendenu à esse abbastanza grande.


Tempu di Postu: 12-Jan-2022