Cumu piglià a cura di u vostru quadru

Sè avete sperimentatu a cunvenzione di l'inquadramentu persunalizatu in linea, sapete chì cuncepimentu aquadrupò piglià menu di cinque minuti.

Una volta chì l'avete in casa è nantu à u muru, hè impurtante di cura per quessa chì a vostra opera d'arte o foto pò esse ammirata per anni à vene.I frames d'imaghjini sò pezzi decorattivi è micca mobili, per quessa, anu da esse trattatu è puliti un pocu diffirenti.

Quì sottu truverete i nostri cunsiglii esperti per ciò chì (è ciò chì micca) fà per mantene a vostra arte incorniciata persunalizata.

I dui cumpunenti principali di acornice di stampachì deve esse mantinutu sò u quadru stessu è u vitru chì copre l'arti.Hanu bisognu à esse trattatu un pocu sfarente, cusì avemu da sparghje a cura per ognunu separatamente.

I nostri cornici sò in una larga varietà di finiture di legnu, dipinti è fogliate.Quì sottu truverete cunsiglii di cura universale per tutti i tipi di frames.

Fate: Asciugà regularmente u vostru quadru

Cum'è tutti i nostri mobili è decoru,cornici di stampabisognu di pulverizazione regulare.Pudete spolverà i vostri frames cun un pannu morbidu, microfibra o Swiffer.

Fate: Aduprate un pannu umitu per a pulizia profonda

Se u vostru quadru hà bisognu di una pulita più profonda di ciò chì un spolveratore pò furnisce, inumidite leggermente un pannu senza pelucchi cù acqua per sguassate delicatamente ogni impurità appiccicata.

Ùn fate micca: Pulite u vostru quadru cù lucidatura di legnu o chimichi

Pulitura di legnu o sprays di pulizia chimica pò avè effetti inespettati nantu à a finitura di u quadru è deve esse evitata.

Tutti i frames Level venenu cù acrilicu di qualità di framing (plexiglass) inveci di vetru tradiziunale perchè hè ligeru, resistente à a rottura, è mantene un altu livellu di chiarezza.

Offriamu diversi tipi di smaltu acrilicu chì pudete sceglie secondu a vostra opera d'arte è e vostre esigenze specifiche.

Fate: pulverizza regularmente u vostru smaltu

A pulverizazione regularmente secca di l'acrilicu cù u restu di u quadru hè di solitu u più chì avete bisognu di fà per mantene l'acrilicu, postu chì hè gentile è impedisce l'accumulazione.

Ùn fate micca: Pulite eccessivamente u glaze

Cù l'eccezzioni di u vetru filtrante regulare, senza UV, tutti i glazes di framing necessitanu un toccu gentile quandu si tratta di pulizia.L'asciugatura constante è u toccu di u smaltu pò causà un usu innecessariu, cusì se u smaltu mostra impronte digitali, terra, o qualchi spruzzi d'alimentu misteriosi, solu allora hà bisognu di una pulitura curretta cù un pulitore.

Fate: Assicuratevi di utilizà u pulitore ghjustu

A suluzione di pulizia di smaltu chì includemu cù ogni quadru Level hè u nostru pulitore di scelta, ma pudete ancu aduprà alcolu isopropilico o alcolu denaturatu.A grande cosa di questi pulitori hè chì ponu esse aduprati nantu à tutti i tipi di vetru è acrilicu, ancu i tippi di revestimentu speciale.

Ùn aduprate micca Windex o qualsiasi suluzione chì cuntene ammonia, è esse cuscenti chì i pulitori / lucidatori acrilichi spiciali, cum'è Novus, ùn ponu micca esse usatu nantu à l'acrilicu di l'Optium Museum chì distrugge u revestimentu anti-riflettente.

Ùn fate micca: Aduprate tovaglioli di carta

Asciugamani di carta è altri panni abrasivi ponu lascià scuffs nantu à l'acrilico.Aduprate sempre un pappu di microfibra fresca (cum'è quellu chì hè inclusu cù i frames Level) chì hè liberu di altri detergenti o detriti chì ponu dannà a superficia di u glaze.

Se preferite un pannu dispunibile, ricumandemu Kimwipes.

10988_3.webp


Tempu di post: ghjugnu-10-2022