Cumu decorate una stanza in passi facili

Ch'ella sia per una sala di vita in a vostra nova casa o per una piccula stanza chì avete intesu di decoru, raccoglie l'ispirazione è sognu idee per cumu decorate una stanza in a vostra casa hè sempre divertente è eccitante.Quandu si tratta di a parte di cuncepimentu attuale, però, si pò sentu rapidamente spaventosa è sfurzata.Induve cumencia ancu?

Evaluate u vostru spaziu: I vostri bisogni per a vostra camera principale sò sfarenti di quelli per u vostru salottu è u spaziu di pranzu, chì sò posti di riunione per rilassate è divertimentu.Ma forsi vulete una zona di seduta in a vostra camera.Sì cusì, vi vede sè stessu aduprà assai?Cumu ghjucà in a vostra vita di ogni ghjornu? Piglià u tempu per valutà queste dumande generale vi aiuterà à determinà ciò chì avete bisognu per un spaziu specificu è cusì infurmatu tutte e decisioni chì venenu, da u vostru budgetu à u mobili ghjustu.

Decide u vostru stile:Accuminciate per esse inspiratu.Dedicate u tempu à navigà in Pinterest, Instagram è certi blog di design, salvendu tutte e cose chì ti piace.Sè vo site cuncepimentu di una stanza, archiviate qualsiasi idee di culore di pittura, forme di mobili freschi, è ancu pezzi di almacenamento di stanza chì si distinguenu per voi.Quissa hè tutta a cugliera di l'infurmazioni, dunque fatela divertente è piacevule per voi stessu. Una volta chì avete riunitu una manciata d'imaghjini è idee di cuncepimentu, guardate sopra tuttu ciò chì avete salvatu è poi editate i vostri risultati finu à i vostri preferiti è l'idee chì facenu. u più sensu per u vostru spaziu.Per esempiu, sè vo amate u minimalismu, ma avete i zitelli disordinati, sapete chì l'aspettu elegante tuttu biancu ùn vole micca, ma pudete ancu cunsiderà mobili bianchi chì sò adattati per i zitelli.

Decorate cù tocchi finali:L'ultimu passu hè ancu quellu chì a maiò parte di noi aspittemu: aghjunghjendu i tocchi finali.Se u vostru mobili hè soprattuttu neutru, pudete facilmente portà u culore è a struttura à u vostru spaziu curandu tocchi di finitura pensati.Questi sò generalmente custituiti da picculi tocchi di decoru cum'è arte, cuscini, cesti,vassoi, tappeti,cornici di foto, è articuli unichi chì illuminaranu una stanza. Ùn importa micca u vostru spaziu, sia u vostru uffiziu in casa o una stanza d'ospiti, optate per tocchi finali chì ponu esse facilmente scambiati cù u tempu o staghjunali.Per esempiu, pudete rinfriscà una stanza tutta bianca in a primavera cù cuscini brillanti è l'arti di u muru, ma pudete ancu scaldà facilmente a stanza in l'inguernu cù uni pochi di cuscini d'argentu è cuscini grafichi bianchi è bianchi. chì ùn si alluntanassi micca da a vostra paleta.

edc-web-tour-maritu-è-moglia-8-1631041002edc110120dimore-005-1601041117


Tempu di post: May-07-2022