Decorazione di a casa cù Frame Photo

A casa hè strettamente ligata à a vita di tutti.A ghjente passa a maiò parte di u so tempu in casa.Cusì, cù u migliuramentu cuntinuu di i bisogni materiali è spirituali di e persone, a cuscenza estetica è a qualità di l'ambiente ecologicu vivente anu ancu presentatu esigenze più altu.Dunque, secondu a vulintà di tutti è u stilu ID preferitu, u trattamentu artisticu, u disignu, a dicurazione di a stanza, per creà un ambiente ecologicu còmode è elegante, avemu bisognu di cuntinuà à sintetizà, innuvazione è sviluppu. À propositu di a decorazione di casa, u principiu più simplice hè. u quadru di stampa.

In quantu à a decorazione di a casa, a decorazione più simplice hè u quadru di stampa.Ch'ella sia nantu à u muru o nantu à a tavula, hè a parte chì chjappà l'ochju.

Un sondaghju di i tendenzi di shopping online realizatu da l'Università Auburn in i Stati Uniti hà truvatu chì parechji studenti universitari utilizanu Amazon cum'è a so prima scelta per shopping online.U decoru di a casa hè u più populari, cù cornici di foto è mobili sò l'articuli più acquistati.

A decorazione di u quadru di foto hà un grande misteru.

Calchì volta i cornici di foto in legnu tendenu à dà à e persone un sensu di goffa, i frames simplici sò più attrattivi.Frames simplici pò esseneru, biancuo una varietà di culori solidi.Sempre chì a carta PANTONE Color hè dispunibule.
Ma certi preferanucornice di legnudi persona classica in stile cinese, pò sceglie u disignu di scultura, lasciate u tema più trencante.Mettite in U mobili di i classici di stile cinese, ponu mischjà cù l'altri;O cù a collocazione di a casa in stile cuntempuraneu, pò furmà un forte cuntrastu è ottene un effettu adornante cusì.
Cornice di foto di collagehè di risaltà a superposizione di uni pochi di frames.This permette di parechje foto, ma piglia solu un quadru, risparmià assai spaziu.È sguassate i mezi tradiziunali di cunnessione, unisce cù forma concave-convex, creanu un mudellu cambiante, rende u quadru di fotografia originale ottusu diventa più per via di a cumminazione.Adatta per appesu à u muru è currisponde à u stilu mudernu di casa.Ci sò trè frames combo, quattru frames combo, cinque frames combo, 10 frames combo è frames combo numeri persunalizati.

Ci sò ancuset incorniciati individualmentechì ponu esse posti inseme o separatamente.Cornice di fotospusatu nantu à a tavula di u salottu è a camera pò avè un effettu ornamentale.

1


Tempu di post: 20-Jan-2022