Quistioni cumuni nantu à i cornici

1. Chì sò e dimensioni standard di u quadru di stampa ?

I cornici di foto venenu in una larga variazione di dimensioni è dimensioni diverse per adattà à qualsiasi stampa di dimensione.Utilizendu un tavulinu, pudete ottene l'aspettu chì vulete.E dimensioni standard sò,4" x 6", 5" x 7"è u8" x 10"frames.Ci sò ancu fotogrammi panoramichi chì sò di taglia standard o pudete urdinà ogni dimensione chì avete bisognu.

Sè vo circate di una tavola mat per andà intornu à a vostra foto, vi vulete cumprà un quadru chì hè più grande di u vostru ritrattu.Pudete ancu urdinà cornici persunalizati per currisponde à i vostri ritratti.

2. Si ponu riciclà i frames ?

I cornici di vetru ùn sò micca riciclabili, salvu chì ùn avete micca un dumpster solu di vetru in a vostra cità.I cornici di metallo è di legnu sò riciclabili.Sempre chì u quadru di legnu hè fattu cù legnu senza trattatu, pò esse riciclatu.Qualchese quadru di lignu chì hè trattatu cù vernice hè dipinta o dorata hà bisognu à andà in a basura.I frames di metalli sò un materiale preziosu, è u metale pò esse riciclatu parechje volte.

3. Da quali materiali sò fatti i cornici di stampa ?

I frames per i ritratti sò fatti di parechji tipi di materiali.I cornici di legnu sò i più cumuni.Parechji cornici d'argentu è d'oru sò veramente fatti di legnu doratu.Certi frames sò fatti di tela, metallu, plastica, carta Mache, vetru o carta, è altri prudutti.

4. Pò esse dipinti i frames ?

Quasi ogni quadru pò essepittatu.I cornici di metallo o di legnu ponu esse pittatu cù spray paint.A vernice spray vi darà una finitura uniforme quandu hè fatta.Assicuratevi di lasciate ogni mantellu seccu completamente prima di applicà una seconda mantellu.

I frames di plastica ponu esse pittati.Un novu mantellu di pittura farà chì ogni quadru di plastica pare chì ùn hè micca plastica.L'unicu ciò chì duvete fà hè di ricurdà di utilizà una pintura chì hè fatta in particulare per u plasticu.Certi vernici ùn solu ùn aderiscenu micca à u plasticu, salvu chì ùn utilizate prima un primer.

Cum'è cù tutti i frames, duvete pulisce u quadru prima di pittura.Duvete copre tuttu u hardware cù vaselina in casu chì avete vernice nantu à i pezzi.Questu aiuterà à ottene qualsiasi spills o splashes da u hardware.

5. Pò esse mandati per mail ?

UPS, FedEx, o USPS vi aiuterà à determinà u costu di spedizione per a dimensione di u vostru quadru.USPS ùn spedirà micca frames sopra una certa dimensione.FedEx imballerà per voi è carica per dimensione è pesu.UPS tratta soprattuttu cù u pesu quandu capisce u costu.

Assicuratevi chì a scatula chì sceglite per u vostru quadru per esse speditu hè più grande di u vostru quadru.Vulerete prutege i cantoni cù bubble wrap è mette i prutitturi d'anguli di cartone nantu à i cantoni.Aduprate assai cinta à i cantoni.

6. Pudete mette frames in u bagnu ?

Pudete vulete decorate u vostru bagnu cù certi ritratti in frames.Ciò chì avete bisognu di ricurdà hè chì l'umidità da u bagnu pò scaccià in u quadru.Questu pò arruvinà i vostri ritratti cù u moldu, è u moldu pò cresce in altre parti di u vostru bagnu.

Ci hè una suluzione sè vo vulete veramente appiccà ritratti in u vostru bagnu.Assicuratevi di utilizà un quadru di metallu.I cornici metalliche sò d'aluminiu è ponu sustene a temperatura cambiante di a stanza.

Ùn aduprate micca una foto chì avete solu una.Per prutege ciò chì utilizate, utilizate una tappa acrilica invece di vetru.L'acrilico lasciarà un pocu di umidità, ma ancu passà è impedisce l'accumulazione di umidità chì crea muffa.

Sì avete veramente una certa stampa chì vulete in u bagnu, i prufessiunali anu manere di frammentà i vostri preziosi ritratti in un recinte sigillatu.


Tempu di Postu: Aug-25-2022